test

CRM - Operasyon Takip Modülü



  • Otelin Planlanan, Geciken, Tamamlanan, Satın alma bekleyen, Tamamlanmış misafire geri dönüş yapılmamış işlerin takibi,
  • Ayrıntılı arıza takibinin yapılabilmesi,
  • Yapılan işlerle ilgili lokasyon takibi, bölgesel arıza tespiti için raporlamalar, işi takip eden personel takibi, işin türü( acil? planlama? normal?...) gibi statü takibi, arıza sebebi takibi, teknik servis kullanılan malzeme notları girişi yapabilme, benzeri işlerin geçmiş kayıtları tüm detaylara tek tuşla erişebilme,
  • Toplantı gündemi oluşturulabilmesi, Misafir veya çalışanların önerilerinin girilebilmesi, Önerilen veya bitirilen işler doğrultusunda personel analiz raporlamasının alınabilmesi,
  • Otel planlamasına alınan işlerin detaylı (tarih, sorumlu departman vs.) olarak girilerek raporlanabilmesi,
  • Makine Bakım takip ekranı(periyodik bakım takibi, bakım onay aşamaları, geçmiş ve gelecek bakım takibi, makine bakım hareket raporu),
  • Uzun vadeli yatırımların planlanabilmesi,
  • Yetkilendirme seviyeleriyle tüm işlerin kontrolünün yapılabilmesi, Gelişmiş raporlama seçenekleri,
  • Tüm Asyasoft modülleri ile tam entegrasyon içinde çalışması, Hızlı, pratik ve güvenilir data yapısına sahip olması.

 

 


  • Özellikler
 
  • Sınırsız kullanıcı ve çok seçenekli yetkilendirme sistemiyle kolay kullanıcı yönetimine sahip,
  • Misafir veya çalışanların önerilerinin girilebilmesi,
  • Toplantı gündemi oluşturulabilmesi,
  • Önerilen veya bitirilen işler doğrultusunda personel analiz raporlamasının alınabilmesi,
  • Otel planlamasına alınan işlerin detaylı (tarih, sorumlu departman vs.) olarak girilebilmesi,
  • Uzun vadeli yatırımların planlanabilmesi,
  • Ayrıntılı arıza takibinin yapılabilmesi,
  • Yetkilendirme seviyeleriyle tüm işlerin kontrolünün yapılabilmesi,
  • Gelişmiş raporlama seçenekleri,
  • Tüm Asyasoft modülleri ile tam entegrasyon içinde çalışması,
  • Hızlı, pratik ve güvenilir data yapısına sahip olması.
Bülten
-
Aylık bülten için e-posta adresinizi girin