EN
TR
İletişim
Anasayfa
| |
Bayilik
[email protected]
test
Anasayfa
Kurumsal
Hakkımızda
İlkelerimiz
Ekibimiz
KVKK Aydınlatma Metni
Referanslar
Ürünler
Haberler
Kullanıcı Yorumları
Bülten
Destek
Eğitim ve Destek Talep Formu
Asyasoft Eğitim Dokümanları
Asyasoft Kurulum Dosyaları
Asyasoft Kullanıcı Kılavuzu
Jandarma KBS 2.2.1 Kurulum Dosyaları
AKBS programı Kurulum Dosyası
Asyasoft Broşürü
Team Viewer
İletişim
Banka Bilgileri
Anasayfa
Ürünler
Ön Büro Yönetimi - Otel Yönetim Sistemi
Sınırsız Kullanıcı ve çok seçenekli yetkilendirme sistemiyle kolay kullanıcı yönetimi
Anlaşılır, pratik kullanıcı ara yüz, kullanıcıya özel menü oluşturma ve dizayn seçenekleri
Kontrat girişlerinde çözüm odaklı paket tanımları
Aksiyon ve Erken Rezervasyon indirimlerinin ayrıntılı olarak tanımlanabilmesi
C/in kurlarını internet üzerinden xml ve web tabanlı alabilmesi
Döviz kurlarının internetten alınabilmesi, Çoklu Döviz seçeneği
Rezervasyon girişinde Profil Kart oluşturma ve şirket/firma seçeneği
Grup rezervasyona hızlı isim update bölümü,
Aksiyon ve Special Offer tanımlama bölümüne bitiş sınırı özelliği,
Room Rack ‘e ın House List, Gelmesi Beklenenler, Gitmesi beklenenler ve Otomatik Blokaj Tanımlama kısa yolları
Satış kontenjan aşımlarının tespit edilmesini sağlayan kontenjan kontrolü
Garantili satışların takibi
İçeriklerine göre detaylı istatistik raporları alabilme,
Tüm kontrat girişlerinin tek bir ekran üzerinden hızlı ve pratik bir şekilde yapabilmesi,
Rezervasyon durumuna göre (indirim vs.) geçmiş ve gelecek dönemlerinin olası gelir raporlarının alınabilmesi,
Pratik ve hızlı misafir girişi
Misafir Profil Yönetimi ve Puanlama Sistemi
Ayrıntılı Misafir profil havuzu oluşturma
Misafir Sadakat Yönetim Sistemi
Lost & Faund modülü
Otomatik Kimlik bildirim sistemi
Oda birleştirmelerin kontrolünü sağlayan pratik arayüz
Aynı oda da konaklayan misafirlerin hesapların ayrılabilmesi ve faturalandırılması
Farklı odada konaklayan misafirlerin hesapların birleştirilmesi ve faturalandırılması
Hızlı ve pratik tek tuş ile gün sonu, Otomatik Yılsonu İşlemleri,
Tüm raporların istenilen formatta görüntülenebilmesi
Raporlarda Gelişmiş Filtreleme Seçeneği
House Keeping modülü, Maid Yönetim Sistemi
Housekeeping Maid Segmentasyonu oda kredileme/puanlama Sistemi
Faturalama Modülü (E fatura – E Arşiv uyumlu)
Kasa İşlemleri
Acente Toplu Faturalama
Telefon İnterface Sistemi (Grup uyandırma, C/in ve C/out ‘da dış hatta açıp kapanabilme, Mini bar posting, Arıza Bildirimi, Oda okeyleme…)
Telefon Fihrist
Excel’e Veri Gönderme
Ayrıntılı LOG Sistemi, Silinen C/in raporu
Farklı Dil Kullanımı
Teknik Servis Arıza Kontrol Sistemi
Toplu Mail Yönetimi
Toplu SMS Yönetimi
Detaylı kullanıcı Yetkilendirme ve Şifreleme Sistemi
Asyasoft Tüm Modüller Arası Entegrasyon (Muhasebe, Pos, CRM modülleri…)
Grup Rezervasyon Sistemi, Grup Rezervasyon Toplu Değişim Sistemi ( Pazar, Kaynak, Ülke, Firma Acente…)
Sharing (Oda paylaşımı, Kişi bazlı C/in C/Out ve Hesap Takip ve Yönetimi…)
Gelişmiş Routing (Departman ve Grup bazında)Hesap Yönlendirme Sistemi
Peşin Ödemeli Acentalara otomatik e mail ile ön bilgilendirme gönderme
Trace - Departmanlar arası misafir işleri için yapılan haberleşme işleri / Mesaj ve Görev Takip Uygulaması; Kullanıcılar arası anlık mesajlaşma sayesinde telefon ve mail trafiğini önleyerek daha hızlı ve kolay bir haberleşme sağlama, Oluşturulan kullanıcı grupları arasında kolay bir şekilde iş planlama ve görev takibi yapılabilme.
Asyasoft Ön büro modülünden ön ödeme yapacak acentelara, misafirin c/in tarihinden önce istediğiniz zaman ilgili acentaya otomatik mail ile hatırlatma gönderebilirsiniz.
Misafir Transfer ve ek hizmetler uygulaması; Rezervasyona bağlı olarak verilecek tüm ek hizmetler sisteme tanımlanır, verilecek hizmet tipi (transfer vs.) seçilebilir, hizmeti sunacak departman takibi yapılabilir, girilen hizmetlerin dövizli fiyatlandırma yapılabilir. hizmeti sunan personel takibi yapılarak ek hizmetlerin uygulamasında süreçlerin daha düzenli ve ortak bir yapıdan takibine imkan sağlar.
Aksiyon İndirim Dağıtım Sistemi Satış pazarlama departmanının aksiyon, erken rezerasyon gibi indirimleri girebildiği ve acentelere otomatik mail atarak kullanıcı hatasını en aza indirebildiği bir sistemdir. Program yardımıyla acentelere verilen indirimleri tek bir seferde tüm grup otellere dağıtarak kullanıcı zamandan tasarruf edilebilir.
Oda Upgrade Oda Konumları arasında yapılan geçişlerin takip edildiği bir uygulamadır. Geçişler arasındaki tahsil edilecek tutarlar kullanıcı müdahalesi olmadan sisteme işlenebilir. Oda upgrade raporu sayesinde işlemi yapan kullanıcıların listesi alınarak prim takip sistemi kullanılabilir. Asyasoft Önbüro Modülünde tüm upgradeleri yetki ve şifreye bağlanarak takip edebilir.
Oda Tekstil Oda içerisinde bulunan tekstil ürünleri sisteme tanımlanarak ürün israfı ve personel performası olumlu yönde etkilenir. Sistem sayesinde Günlük değişim yapılması gereken tekstil ürünlerinin adet raporu alınabilir.
Özellikler
Görseller
Kategoriye ait diğer ürünler
prev
next
Asyasoft Mobile
CRM - Operasyon Takip Modülü
CRM – Anket Yönetimi
Muhasebe Yönetim Sistemi
Bütçe Modülü
CRM - Alakart Restoran Rezervasyon Yönetimi
Devre Mülk ve Devre Tatil Yönetim Modülü
Satin Alma ve Talep Yönetimi
POS - Restoran Yönetim Sistemi
E-fatura, E-arsiv, E-defter Modülleri
iOS Android Uygulama
Asyasoft Kanal Yönetim Entegrasyonu
Çamasirhane Isletmesi Yönetim Sistemi
3. Parti Entegrasyon Modülleri
Asyasoft Call Center - Güven Telekom Entegrasyonu
Demirbas ve Amortisman Yönetimi
Personel Bordro Modülü
Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS)
Stok-Cost Maliyet Yönetimi
Bülten
-
Aylık bülten için e-posta adresinizi girin