test

Ön Büro Yönetimi - Otel Yönetim Sistemi



  • Sınırsız Kullanıcı ve çok seçenekli yetkilendirme sistemiyle kolay kullanıcı yönetimi
  • Anlaşılır, pratik kullanıcı ara yüz, kullanıcıya özel menü oluşturma ve dizayn seçenekleri
  • Kontrat girişlerinde çözüm odaklı paket tanımları
  • Aksiyon ve Erken Rezervasyon indirimlerinin ayrıntılı olarak tanımlanabilmesi
  • C/in kurlarını internet üzerinden xml ve web tabanlı alabilmesi
  • Döviz kurlarının internetten alınabilmesi, Çoklu Döviz seçeneği
  • Rezervasyon girişinde Profil Kart oluşturma ve şirket/firma seçeneği
  • Grup rezervasyona hızlı isim update bölümü,
  • Aksiyon ve Special Offer tanımlama bölümüne bitiş sınırı özelliği,
  • Room Rack ‘e ın House List, Gelmesi Beklenenler, Gitmesi beklenenler ve Otomatik Blokaj Tanımlama kısa yolları
  • Satış kontenjan aşımlarının tespit edilmesini sağlayan kontenjan kontrolü
  • Garantili satışların takibi
  • İçeriklerine göre detaylı istatistik raporları alabilme,
  • Tüm kontrat girişlerinin tek bir ekran üzerinden hızlı ve pratik bir şekilde yapabilmesi,
  • Rezervasyon durumuna göre (indirim vs.) geçmiş ve gelecek dönemlerinin olası gelir raporlarının alınabilmesi,
  • Pratik ve hızlı misafir girişi
  • Misafir Profil Yönetimi ve Puanlama Sistemi
  • Ayrıntılı Misafir profil havuzu oluşturma
  • Misafir Sadakat Yönetim Sistemi
  • Lost & Faund modülü
  • Otomatik Kimlik bildirim sistemi
  • Oda birleştirmelerin kontrolünü sağlayan pratik arayüz
  • Aynı oda da konaklayan misafirlerin hesapların ayrılabilmesi ve faturalandırılması
  • Farklı odada konaklayan misafirlerin hesapların birleştirilmesi ve faturalandırılması
  • Hızlı ve pratik tek tuş ile gün sonu, Otomatik Yılsonu İşlemleri,
  • Tüm raporların istenilen formatta görüntülenebilmesi
  • Raporlarda Gelişmiş Filtreleme Seçeneği
  • House Keeping modülü, Maid Yönetim Sistemi
  • Housekeeping Maid Segmentasyonu oda kredileme/puanlama Sistemi
  • Faturalama Modülü (E fatura – E Arşiv uyumlu)
  • Kasa İşlemleri
  • Acente Toplu Faturalama
  • Telefon İnterface Sistemi (Grup uyandırma, C/in ve C/out ‘da dış hatta açıp kapanabilme, Mini bar posting, Arıza Bildirimi, Oda okeyleme…)
  • Telefon Fihrist
  • Excel’e Veri Gönderme
  • Ayrıntılı LOG Sistemi, Silinen C/in raporu
  • Farklı Dil Kullanımı
  • Teknik Servis Arıza Kontrol Sistemi
  • Toplu Mail Yönetimi
  • Toplu SMS Yönetimi
  • Detaylı kullanıcı Yetkilendirme ve Şifreleme Sistemi
  • Asyasoft Tüm Modüller Arası Entegrasyon (Muhasebe, Pos, CRM modülleri…)
  • Grup Rezervasyon Sistemi, Grup Rezervasyon Toplu Değişim Sistemi ( Pazar, Kaynak, Ülke, Firma Acente…)
  • Sharing (Oda paylaşımı, Kişi bazlı C/in C/Out ve Hesap Takip ve Yönetimi…)
  • Gelişmiş Routing (Departman ve Grup bazında)Hesap Yönlendirme Sistemi
  • Peşin Ödemeli Acentalara otomatik e mail ile ön bilgilendirme gönderme 
  • Trace - Departmanlar arası misafir işleri için yapılan haberleşme işleri / Mesaj ve Görev Takip Uygulaması; Kullanıcılar arası  anlık mesajlaşma sayesinde telefon ve mail trafiğini önleyerek  daha hızlı ve kolay bir haberleşme sağlama, Oluşturulan kullanıcı grupları arasında kolay bir şekilde iş planlama ve görev takibi yapılabilme.
  • Asyasoft Ön büro modülünden ön ödeme yapacak acentelara, misafirin c/in tarihinden önce istediğiniz zaman ilgili acentaya otomatik mail ile hatırlatma gönderebilirsiniz.
  • Misafir Transfer ve ek hizmetler uygulaması; Rezervasyona bağlı olarak verilecek tüm ek hizmetler sisteme tanımlanır, verilecek hizmet tipi (transfer vs.) seçilebilir, hizmeti sunacak departman takibi yapılabilir,  girilen hizmetlerin dövizli fiyatlandırma yapılabilir. hizmeti sunan personel takibi yapılarak ek hizmetlerin uygulamasında süreçlerin daha düzenli ve ortak bir yapıdan takibine imkan sağlar.
  • Aksiyon İndirim Dağıtım Sistemi Satış pazarlama departmanının aksiyon, erken rezerasyon gibi indirimleri girebildiği ve acentelere otomatik mail atarak kullanıcı hatasını en aza indirebildiği bir sistemdir. Program yardımıyla acentelere verilen indirimleri tek bir seferde tüm grup otellere dağıtarak kullanıcı zamandan tasarruf edilebilir.
  • Oda Upgrade Oda Konumları arasında yapılan geçişlerin takip edildiği bir uygulamadır. Geçişler arasındaki tahsil edilecek tutarlar kullanıcı müdahalesi olmadan sisteme işlenebilir. Oda upgrade raporu sayesinde işlemi yapan kullanıcıların listesi alınarak prim takip sistemi kullanılabilir. Asyasoft Önbüro Modülünde tüm upgradeleri yetki ve şifreye bağlanarak takip edebilir.
  • Oda Tekstil Oda içerisinde bulunan tekstil ürünleri sisteme tanımlanarak ürün israfı ve personel performası olumlu yönde etkilenir. Sistem sayesinde Günlük değişim yapılması gereken tekstil ürünlerinin adet raporu alınabilir.

  • Özellikler
  • Görseller
Bülten
-
Aylık bülten için e-posta adresinizi girin