test

Doküman ve Süreç Yönetim Sistemi



Asyasoft Dokuman ve Süreç Yönetim Sistemi

Sisteme Otelinizin Tüm departman ve süreçlerini dahil edebilirsiniz! Ön Büro Resepsiyon Departmanı, Housekeeping Departmanı, Yiyecek İçecek Departmanı ve Mutfak Departmanı, Teknik Servis ve Güvenlik Departmanı, Personel ve insan kaynakları Departmanı, Muhasebe Departmanı, Satın alma Departmanı, Satış ve Pazarlama Departmanları ve tüm departmanlarınız için dokuman, sözleşme, form ve aklınıza gelebilecek tüm belgeleri en etkin biçimde arşivlemelerini, yönetmelerini ve ihtiyaç duyduklarında hızlı bir şekilde erişebilmelerini sağlayan doküman yönetim sistemidir.

  • Departmanlar ilgili dokumanı ilgili kişilere onaya gönderebilir,
  • Onay ne aşamada? Onay şu anda kimde? Kimler onay vermiş görüntüleyebilir!
  • Onay sistemi Otomatik iş akışı sağlar! Acil ve normal  belge tipleri ayrımı ve takibi yapabilirsiniz.
  • Günlük takip edilmesi gereken onay gerektirmeyen belge takiplerinizi yapabilirsiniz!
  • Asyasoft Zincir otelleriniz için tek program üzerinden merkezi dokuman yönetim çözümü sağlar!
  • Belge etiketleme, Tarama, İndirme mail gönderme seçenekleri sunar.
  • Muhasebede Dys önemi: Muhasebe ile ilgili tüm evrak, fatura, dokuman ve sözleşmelerinizi cari ve hesap hareketleriniz ile iliştirerek istediğiniz zaman görebilir ve bu belgeleri anında e- posta ile gönderebilirsiniz.
  • **Otelinizde iş gücü ve zaman kaybı gibi birçok kaybın önüne geçerken, düzenli belge arşiv sisteminin kullanılması, belgeye ve dolayısıyla da bilgiye erişim süresini kısaltır.
 
Bülten
-
Aylık bülten için e-posta adresinizi girin