test

Online Rezervasyon & Call Center Sistemi



Asyasoft Online Rezervasyon & Call Center Yönetim Sistemi

Asyasoft online rezervasyon ve Call Center modülü otelinizde kullandığınız Asyasoft Ön büro modülü ile entegre çalışır. Grup ve münferit otelinizde Asyasoft online rezervasyon modülünü bağımsız kullanabileceğiniz gibi avantajlı entegrasyonu sayesinde Önbüro ile entegre de çalıştırabilirsiniz. Sizlerin Asyasoft önbüro modülüne tanımlayacağı kontenjanlar dahilinde misafirleriniz oda seçimlerini yapıp, kredi kartları ile rezervasyon yapabilirler.  Gelişmiş ve kolay yönetim panelinden otelinize ait oda seçenekleri, görselleri girilebilir. Web sitenizi ziyaret eden misafirleriniz Asyasoft Önbüro Modülünden online rezervasyon için tanımlı kontenjan, fiyat ve aksiyon bilgilerine güncel olarak ulaşır ve kontenjan uygunsa anlık rezervasyon yapabilirler.

 

  • Web konsolundan kontenjan girişine gerek kalmaz,
  • Rezervasyon girişi manuel tekrardan girilmez, rezervasyonlar manuel takibe gerek kalmaz,
  • Asyasoft Ön büroya Profil otomatik gelir, Asyasoft Online Rezervasyon Motoru ile Otelinizde kendi Misafir veri tabanı oluşturarak uzun vadede kendi markanıza CRM alt yapısına yatırım yapmış olursunuz.
  • Asyasoft Ön büroya Fiyat otomatik gelir,
  • AsyaSoft ‘tan satışa kapattığınız anda web sitenizde otomatik satışa kapanır,
  • Sistem Konfirmasyonu otomatik gönderir,
  • Entegrasyon sayesinde otomatik muhasebeleştirme yapar,
  • Fiyat ve müsaitlik bilgisini otel sisteminden(AsyaSoft) ‘dan otomatik alır, tekrardan ayrı bir konsola fiyat girişi ortandan kalkar, Asyasoft Önbüro modülünden aksiyonlarınız ve fiyat değişikliği anında ziyaretçilerinize ulaşır, böylece Otelinizin tercih edilirliğini arttırır…
  • Özel fiyat kodlarıyla repeat guest  ‘lerinize farklı fiyatlar sunabilirsiniz
  • Call Center Agent Ara yüzü (Agent hızlı kolay doğru fiyat oluşturarak anında rezervasyonları Asyasoft Ön büro modülüne düşürebilir)
  • Ülke ip ye göre reklam pop up yapabilirsiniz.
  • Google izleme kodlarına ekleyebiliyoruz. Google ‘dan tıklama istatistik raporlar alınabiliyor. Google ürettiği istatistik kodları sisteme ekleme yapabilirsiniz.
  • Call Center için sınırlı Voucher kod üretme...örneğin 2 kullanımlık kod üretme yapabiliyoruz.
  • Ülkeye göre ip ayrımı fiyat verebilme yapabilirsiniz.
  • Belirlenen tarihlerde özel gala satışı yapabilir, galalarınız için fiyatlamayı otomatik yapabilirsiniz.
  • Call Center web arayüz beni Ara özelliği kullanabilirsiniz.
  • Asyasoft Sanal Pos Entegrasyonları ile rezervasyon yapıldığı anda ödeme anında hesabınıza düşer.

Sanal Pos Entegrasyonumuz olan bankalar;

Yapı Kredi Bankası

İş Bankası

Garanti Bankası

Finans Bank

Akbank

Vakıfbank

Ziraat Bankası

 

Bülten
-
Aylık bülten için e-posta adresinizi girin