CRM Merkezi Misafir Profil Yönetimi & Sadakat Yönetim Sistemi ile sadık misafir profillerinizin sayısını arttırabilirsiniz. Misafir tatmini ve Misafir sadakati Oteller için başarının iki anahtar kavramı haline geldi Misafirini tatmin edebilen ve bunun da ötesinde onların sadakatlerini kazanabilen münferit ve zincir oteller varlıklarını sürdürebilmekte, kârlılıklarını istikrarlı hale getirebilmektedirler. Bugün artık oteller misafirlerinin sadakatlerini elde etmenin ve onları yaşam boyu değer olarak kendilerinde tutmanın yollarını aramaktadırlar. Asyasoft CRM Sadakat uygulaması ile sadık misafir profillerinizin sayısını arttırabilirsiniz. Özellikle zincir otel yönetiminde merkezi profil yönetimi, Misafir Anket yönetimi, Gold platinium, silver gibi işletmeye/misafirlere özel kart uygulaması, Asyasoft mail yönetim sistemiyle marketing faaliyetlerini destekleyerek sadık misafir profillerini arttırmaya yönelik alt yapı sunuyoruz.
· Tüm grup müşterilerinin bilgilerinin ortak bir havuzda toplanması,
· Online olarak tüm tesislerden görülebilmesi,
· Raporlanabilmesi,
· Müşterilere geliş sayılarına yaptıkları harcamalara göre puanlar verilmesi,
· Her müşteriye geliş sayısına göre kart verilmesi,
· Müşterilerin biriken puanlarının görülebilmesi,
· Bu puanlarını harcayabilecekleri sistem uygulaması,
· Müşterilerin özel günlerinin bilinip buna göre mailing sisteminin kurulması,
· Müşterilerin özelliklerinin istatistiki olarak çıkarılabilmesi,
· Bütün bunlarla bağlantılı olarak programın diğer modülleriyle entegre uygulamaların kullanılabilmesi.